📦 Gratis frakt på ordre over 799kr! 📦

🇳🇴 Super rask levering med lager i Norge 🇳🇴

💳 Trygg og fleksibel betaling med Vipps, Klarna eller kort💳

Handelsbetingelser

Her kan du gjøre deg kjent med handelsbetingelsene til Organic Living AS som gjelder når du handler i nettbutikken vår.

PRISER

Det er ingen skjulte kostnader knyttet til handel hos Organic Living AS og ordren gir full oversikt over alle kostnader ved bestilling, som også utgjør fakturagrunnlaget. Alle priser er oppgitt i norske kroner inkl. merverdiavgift dersom ikke annet er oppgitt, men ekskl. portokostnader og ekspedisjonsgebyr.
Organic Living tar forbehold om eventuelle prisendringer, men prisen kan ikke endres på en ordre du allerede har fått bekreftet.

BETALING OG FRIST

Du kan betale med Visa, Mastercard, Kredittkort, Klarna eller Vipps i vår nettbutikk. Selgeren kan kreve betaling for varen fra det tidspunkt den blir sendt fra selgeren til kjøperen.

Dersom kjøperen bruker kredittkort eller debetkort ved betaling, kan selgeren reservere kjøpesummen på kortet ved bestilling. Kortet blir belastet samme dag som varen sendes.

Ved betaling med faktura, blir fakturaen til kjøperen utstedt ved forsendelse av varen. Betalingsfristen fremgår av fakturaen og er på minimum 14 dager fra mottak. Dersom du ønsker å utsette betalingen eller å betale med faktura kan du hos oss benytte Klarna konto eller Klarna faktura.

Har du spørsmål angående din faktura kontakt Klarna på tlf: 21 01 89 91 eller kontakt deres kundeservice.

TILBUD

Våre tilbud gjelder så langt lageret rekker. Når du har mottatt betalingsbekreftelse per epost er kjøpet gjennomført.

NYHETSBREV

Organic Living AS ønsker å sende deg jevnlige nyhetsbrev pr e-post med produktanbefalinger, tilbudsprodukter, produktnyheter m.m. Du kan når som helst melde deg av tjenesten ved å klikke nederst på tilsendte nyhetsbrev.

ANGRERETT OG ANGREFRIST

Etter at du har mottatt produktene, bør du, så snart du har anledning til det, undersøke om leveransen er i samsvar med ordrebekreftelsen, om produktene er blitt skadet under transporten, eller om produktene ellers har feil eller mangler. For kjøp i nettbutikken har du ifølge angrerettloven 14 dagers angrefrist fra det tidspunktet du mottar varen. Fristen er å anse som overholdt dersom kunden har gitt oss beskjed innen fristens utløp. Hvis du ønsker å benytte deg av angrefristen, må varen returneres til oss i originalemballasjen og i salgbar stand.

REKLAMASJON

Hvis en vare fra oss skulle ha feil eller mangler kan du ha krav på at feilen blir rettet, omlevering, prisavslag eller heving av kjøpet. Vi krever skriftlig reklamasjon til kundeservice@organicliving.no. Du vil mottta automatisk svar på at reklamasjonen er mottatt. Reklamasjon på forsendelse, ekspedering m.v. må skje innen fem virkedager etter mottak. Vi vil gi deg en skriftlig tilbakemelding på reklamasjonen i løpet av tre-fem dager.

KONFLIKTLØSNING

Klager rettes til selger innen rimelig tid, jf. Punkt 9 og 10. partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig på telefon 23 400 500 eller www.forbrukerradet.no

FRAKT OG OMKOSTNINGER

Vi bruker ProFrakt som gir deg som kunde flere valgmuligheter for frakt når du kommer til kassen. Fraktprisene oppdateres ut fra ditt postnummer og valg av type frakt. Prisen varierer etter vekt/volum og fraktmåten du velger. Total fakturasum inkludert porto/ekspedisjonsgebyr vil stå spesifisert i ordrebekreftelsen.

LEVERING

Varer sendes fortløpende, og i løpet av 0-2 virkedager etter at ordren er lagt inn. (Forbehold om at det i enkelte tidsperioder vil det ta noe lengere tid). Organic Living leverer kun til postadresser i Norge

Varene blir levert med Postnord eller Bring til ditt nærmeste utleveringssted og/eller postakasse, dette tar normalt ikke ta mer enn 1-4 dager, avhengig av hvor man bor i landet.

Ved helligdager må det beregnes noe lengre leveringstid enn normalt. Vi vil forsøke å levere hele bestillingen samlet. Dersom dette ikke er mulig vil vi ettersende resten uten kostnad for deg.


SPORING AV PAKKER

Du kan spore alle pakker med ditt valgte leveringsalternativ.

Posten: https://www.posten.no/motta/spore
Postnord: https://www.postnord.no/pakkesporing

Har du spørsmål eller trenger hjelp rundt din bestilling? kontakt oss på kundeservice@organicliving.no , eller ringe oss på +47 990 71 380